Budweiser

Een niet te vermijden bier-reclame in Hoog Catharijne

  • Door Redactie
  • |
  • 24 september 2019
  • |
  • 2 reacties

Reclame-uitingen in de openbare ruimte. Het leidt vaak tot irritatie. Zeker deze van Budweiser in Hoog Catharijne. Bram Fokke (oud-gemeenteraadslid D66) nam er kennis van en oordeelt op twitter a) over de kwaliteit van dit Amerikaanse bier dat ons land wil veroveren en vindt b) dat deze promotie zo snel mogelijk uit het winkelcentrum moet verdwijnen. Over het bier laten we ons niet uit maar dat er reclame voor alcohol wordt gemaakt op een plek waar veel jongeren passeren staat in scherp contrast met het idee om gebruik onder deze groep te ontmoedigen. Dus inderdaad, hoe lang nog deze niet te vermijden boodschap?

Bram Fokke
@BramFokke
American beer is like having sex in a canoe: fucking close to water. Ofwel: ga eens weg uit #hoogcatharijne met je #budweiser reclame
Auteur Redactie
Auteur

Redactie

Laat uw reactie achter

Reactie

2 reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *