Plek voor twintig ambassadeurs

Thirty030 zoekt nieuwe stadsambassadeurs

Merry Sockmas was een van de initiatieven van Thirty030.

Thirty030 is op zoek naar nieuwe stadsambassadeurs. Iedere creatieveling, tussen de 18 en 30, die bomvol goede ideeën zit om de domstad op een positieve manier aan te pakken mag zich aanmelden met een voorstelvlog. In totaal is er plek voor twintig nieuwe ambassadeurs.

Thirty030 bestaat uit een groep jonge enthousiastelingen die zich inzetten om de stad creatiever en inspirerender te maken. Zij vertegenwoordigen de jonge stem van de stad en worden regelmatig gevraagd om mee te denken over Utrechtse kwesties. Thirty030 wordt gefaciliteerd door Utrecht Marketing en werkt samen met het Utrecht Brand Team. Pauline Mulder aanjager Thirty030 bij Utrecht Marketing: “Het is elk jaar weer een eer om met zulke bevlogen stadsambassadeurs onze mening te verkondigen, het gesprek aan te gaan en de stad mooier te kleuren met vette initiatieven.”

Van CoronaQuotes tot DoggySwag

Met projecten als KerkKaraoke, Merry Sockmas, DoggySwag, Utrechtenaar, CoronaQuotes en #KillDe2eGolf heeft de groep enthousiaste 030’ers alles behalve stil gezeten de afgelopen tijd. Stadsambassadeur Max Trienekens is al twee jaar actief bij Thirty030, maar is zo gemotiveerd dat ze nog een extra jaar doorgaat. “Thirty030 geeft de kans om uit je bubbel te breken, samen creatieve events te organiseren, je jonge stem te laten horen te midden van old boys networks, te shinen in de media, podia te pakken en vooral samen heel veel lol te hebben.”

Stadsambassadeur Bente van Hintum sluit zich daarbij aan. “Bij Thirty030 is geen enkel idee te gek! Onderdeel zijn van zo’n creatief collectief is niet alleen super gezellig maar ook heel erg leerzaam!.” Diversiteit
Met de nieuwe wervingscampagne willen de huidige stadsambassadeurs meer inzetten op diversiteit bij de nieuwe ambassadeurs. Ze willen zo een betere afspiegeling zijn van de stad. “Het maakt niet uit in welk deel van de stad je woont of wat je opleidingsniveau is, iedereen is welkom. Ook zoeken we toekomstige ambassadeurs met specifieke expertises om onze stad nog mooier te maken dan nu. Wat die expertise is, laten we graag over aan jou’, aldus stadsambassadeur Mente Weijer.

Voorstelvlog
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden door een vlog in te sturen waarin zij zich voorstellen en vertellen waarom juist zij het gezicht van Utrecht zijn. Er is in totaal plek voor twintig en aanmelden kan tot en met 4 januari via www.thirty030.nl

Auteur Redactie
Auteur

Redactie

Laat uw reactie achter

Reactie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *