Locatie: Tivoli/Vredenburg
Afgelopen maandag had ik een fotoklus in Tivoli/Vredenburg. Ditmaal geen muziek, maar een bijeenkomst van de Landelijke Cliëntenraad. Ik zag de microfoon, klaar om gebruikt te worden.
Uiteindelijk wil iedereen gehoord worden, ook al kost het soms wat moeite om dat te kunnen bereiken. Bij sommige instanties of bedrijven heb je héééél veel geduld nodig…. Vorige week nog voor een miscalculatie de Eneco gebeld pffffffff, 45 minuten verder antwoorden in de trant van “computer says no”, “als u mij laat uitpraten dan begrijpt u het”, om uiteindelijk wel iemand aan de telefoon te krijgen die a. mijn vraag begreep en b. antwoord kon geven. Gelukkig kon ik dit bedrijf nog wel bellen…Ik snap niet waarom zoveel bedrijven alleen maar naar een website verwijzen, terwijl die geen antwoord kan geven op jouw specifieke vraag. Beetje menselijk contact en niet wegduiken als het soms wel misgaat. Gekkies heb je natuurlijk ook, echter kaf van het koren scheiden gaat ook niet met een website. Ja, menselijk contact daar kan geen AI tegenop!
Helemaal mee eens!!!!