Heeft u een webshop of bent u als ondernemer op een andere manier in de weer met pakketjes verzenden? Dan is dit voor een klein aantal pakketjes nog prima handmatig te doen. Zodra u er iedere dag tientallen of misschien zelfs honderden moet versturen, dan is het beter om voor een snellere en efficiëntere manier te gaan. Daarom helpt de verzendsoftware van Sendy.nl u aan een eenvoudig en gebruiksvriendelijk verzendproces voor uw bedrijf. Lees dus snel verder als u benieuwd bent wat dit allemaal voor u betekent!
Uw website eenvoudig koppelen
Bij Sendy kunt u uw webshop koppelen aan de slimme verzendsoftware. Dit zorgt ervoor dat iedere bestelling die binnenkomt, automatisch wordt omgezet in labels. U integreert op deze manier dus alle bekende verzendmethodes in uw platform, zonder dat u technische kennis nodig heeft. Daarnaast heeft u ook de mogelijkheid om uw eigen koppeling met de toegankelijke API te bouwen. En als u geen webshop heeft, maar liever gewoon vanuit de software van Sendy werkt, dan is dat ook mogelijk. Het is dus net waar uw voorkeur naar uit gaat.
Verzendproces optimaliseren
Via Sendy kunt u uw verzendproces optimaliseren, zodat u er vrijwel geen omkijken meer naar heeft. Moet u voor uw webshop bijvoorbeeld voornamelijk brievenbuspakketjes verzenden, dan kunt u dat aangeven bij uw voorkeuren, samen met uw andere gegevens. Ook stelt u in met welke vervoerder u deze pakketjes gaat verzenden en of u verschillende bedrijfsnamen of adressen op het verzendlabel wilt hebben.
Verzendingen eenvoudig aanmaken (ook naar het buitenland)
U kunt kiezen om uw bestellingen per stuk of in bulk te boeken. U selecteert simpelweg de orders die u wilt versturen en met één druk op de knop genereert u automatisch een verzendklare labels. Verstuurt u pakketjes naar het buitenland, dan maakt Sendy ook een douaneformulier voor u klaar, uiteraard ook met het juiste verzendlabel.
Pakketjes verzenden en tracken
U kunt zelf de pakketjes naar een parcelshop brengen, maar u kunt er ook voor kiezen om gebruik te maken van een pick-up service. Dit is mogelijk vanaf 100 pakketten per maand en vrijwel alle vervoerders bieden deze service aan. Zijn de pakketjes overgedragen, dan stuurt de vervoerder automatisch informatie per e-mail over de track & trace naar de ontvanger. Zo weet uw klant precies wanneer men het pakket kan verwachten. Indien gewenst worden deze mails gepersonaliseerd met uw eigen bedrijfslogo.
Laat uw reactie achter
Reactie