Ondernemers worden in deze tijd van crisis gedwongen anders naar hun onderneming te kijken. Marjon Moed en Leonoor Coppoolse bedachten een Moodybag Shopper.
MOED.CO is de samenvoeging van Marjon Moed en Leonoor Coppoolse. Marjolein is Utrechtse vrijgezelle ZZP-er in de culturele sector. Dat ze vrijgezel is lijkt niet relevant ware het niet dat deze status haar inspireerde tot de hilarische BNNVARA-serie Single. Leonoor Coppoolse is stylist en eigenaar van Studio Leonoor.
Ook voor deze meiden zijn het gekke tijden. Met deze gedachte in hun achterhoofd kwamen ze op het idee van een Moodybag Shopper. Marjon en Leonoor noemen met het een glimlachgenerator en gesprekstarter. “Zodat wanneer je alleen in de supermarkt of op straat loopt, je toch op gepaste afstand toch even met elkaar kunt (glim)lachen of een mini gesprekje kunt voeren.”De tas is te bestellen door een mailtje te sturen naar moed.co2020@gmail.com of via het Instagram account MOED.CO
Als mensen de tas willen bestellen hanteren ze de volgende ludieke prijsopbouw.
Omdat we wel graag uit de kosten komen staat de kostprijs als eerste bedrag vermeld (inclusief verzendkosten!), de rest van de bedragen zijn volgens het volgende ‘pay what you can’ principe.
€ 8,75 als je het een sympathiek idee vindt maar zelf ook een ZZP’er bent in de culturele sector (kostprijs)
€ 15 als je een jaarcontract hebt maar voorlopig nog gebakken zit (en kostprijs voor mijn Vlaamse vrienden)
€ 20 als je een vast contract hebt en je voorlopig nog geen financiële zorgen maakt
€ 30 als je zelf weinig inkomen, maar wel een hele rijke partner hebt
€ 40 als je me ooit iets gratis hebt laten doen terwijl ik er eigenlijk voor betaald had moeten krijgen
€ 50 met een gratis extra tasje voor opa en/of oma (die sturen we dan uiteraard ook op!)
€ 100 als je ooit verliefd op me bent geweest maar me het nooit hebt durven vertellen
Meer dan €100 mag natuurlijk wel maar dat is wel een beetje overdreven.
Als ondernemer ook je verhaal op De Nuk? Kijk hier.
Laat uw reactie achter
Reactie