De gemeente Utrecht is heel duidelijk: vanaf 23 juni geen fietsen op de Mariaplaats

Niemand kan zeggen dat het niet duidelijk is. Een woud aan borden waarschuwt de Utrechter die zijn fiets morgen op de Mariaplaats wil zetten. Dat mag niet. Nogmaals, dat mag niet!

Auteur Redactie
Auteur

Redactie

Laat uw reactie achter

Reactie

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *