Locatie: Janskerkhof
Grote plassen water, na de tropische regenbuien van afgelopen vrijdagnacht. Bij de bloemetjesmarkt moest ik een weg vinden om geen natte voeten te krijgen. En in ene zie ik dan toch de reflectie van de Domtoren. Ik moet stoppen en kijken. Wat is het toch een genot om je ogen de kost te geven, de toren zoals ik m nog niet heb gezien. Perspectief verandert altijd je blik, ook al kijk je naar hetzelfde onderwerp. Ha die oneliner schud ik er zo maar even uit, bijna nieuwe tegeltjeswijsheid….
Laat uw reactie achter
Reactie